http://www.facebook.com/pages/MiSs-Q-makeup-Quraisya-Hussain/151127591656671

Tuesday 1 May 2012

Butik MusLimah's Secret

Assalamualaikum.... :) Selamat pagi blogger.... :)

Okey, sapa-sapa yang tinggal area Sungai Petani, yang sukakan pada fesyen muslimah boleh la ke 'Butik Muslimah's Secret' untuk memilih pelbagai jenis design mengikut citarasa sendiri. :)

http://www.facebook.com/#!/pages/Muslimahs-Secret/184905938212401
 
Atas tu sya dah bagi link untuk usha-usha barang yang dijual di sana. Tapi, apa yang sya tahu dia kurang aktif promote barang dia kat page tu. Sebab harga dia ada potongan esspecially for students. Dekat situ bukan saja dijual baju yang dah siap dibuat, tapi boleh membuat tempahan mengikut design yang kita suka :) macam exclusive boutique la, tapi insyaAllah harga dia sangat berpatutan :) so, untuk raya nanti boleh la kita mula design dari sekarang and buat tempahan.. hehehe... baru glamor sikit raya  untuk tahun nie :)

Baru-baru nie, Butik Muslimah's Secret ada buat pelancaran jubah baru mereka di "Swiss Inn" di Sungai Petani. Sya pun ada terlibat sekali, ala.. model tangkap muat je.. ngee.... Sebab kenal dengan leader dia, so dia pun minta tolong. First time wearing design exclusive kat situ. Baju kurung dan tudung. Kiranya sedondon la.. :) Memang sangat selesa. Material kain yang sangat lembut dan sejuk bila dipakai.


Huhuhu.. Okey, yang nie adalah baju kurung and tudung dari Butik Muslimah's Secret :) selesa u olls.. hehe.. Saja la menggedik sikit posing macam tu kan.. hehehe... :)


Inilah Owner Butik Muslimah's Secret... :) Sweet sangat dia.. kecil molek.. Sangat peramah, senang dibawa berbincang :) Kitaorang panggil dia 'kak Mira'. Actually, she is lawyer.. hehe. Tapi bila dah minat dalam dunia perniagaan nie, and kena dengan usaha, insyaAllah semua boleh berjalan dengan baik. :)












Selesai sudah untuk hari nie... hehehe... semua pakaian dalam gambar nie, semua dari Butik Muslimah's Secret.. Semua jenis saiz dan bentuk badan boleh cari pakaian disana, semua saiz ada..:) jadi memang tak rugi kalau shopping dekat sana.. jomm.. ramai-ramai kita serrbbuuuu.... hehehehe... :)

No comments:

Post a Comment